Linneas dag

10 nya

Kategori: Shopping

När jag var i Stockholm så passade jag på att köpa MAC ögonskuggor utan förpackning. De går bara att köpa på ett ställe i hela Sverige och det är på Åhlens City.
Dessa kostar 120kr/st och är alltså ca. 50kr billigare än de med förpackning. Eftersom jag redan hade en magnetbox så passade de här perfekt för mig.
Jag köpte dessa tio:







Övre raden: Carbon, Wedge, Lucky Green, Arena, All That Glitters
Nedre raden: Atlantic Blue, Embark, Plumage, Orange, Expensive Pink



Jag kommer att köpa fler nästa gång jag är till Stockholm..

KOMMENTARER:

  • Erika säger:
    2012-05-24 | 23:45:34
    Bloggadress: http://eerikalarsson.blogg.se/

    All That Glitters är nog min absoluta favvo-skugga, även ifall den är rätt så vanlig och lite tråkig! =)

  • Andréa säger:
    2012-06-01 | 21:36:29
    Bloggadress: http://makeupartisten.nu

    Åh, vill också ha :)

  • Fanny säger:
    2012-06-11 | 03:19:25
    Bloggadress: http://www.eyeoftheday.bloggplatsen.se

    Åh, jag älskar MACs ögonskuggor! :D

    Jag har 38 st so far.



    Skuggorna du köpte är jättefina.

    Av dem har jag Carbon, All That Glitters

    och Expensive Pink.

    All That Glitters är min vardagsfavorit.

    Perfekt för lata dagar när jag inte orkar

    sminka mig, men vill fräscha upp lite.



    Jag handlar mest på Kicks.se

    eftersom jag bor i Norrköping.

    Men när jag åker till Stockholm

    passar jag alltid på att köpa refills.

    Jag skulle nog inte ha råd med tio stycken

    på en gång, dock.

Kommentera inlägget här: