Linneas dag

Sömnsvårigheter???

Kategori: Me

Jag är fortfarande sjuk och har därför varken ork att sminka mig eller skriva i bloggen. Men här är ett litet inlägg tills vidare.
Jag var hos doktorn i tisdags och fick tabletter som är slemhinneavsvällande. På apoteket varnade expediten mig om att man kunde få sömnsvårigheter och tipsade mig att jag skulle ta de några timmar före jag gick och la mig. Men i alla fall när jag komme hem vid 10.30 så tog jag min första tablett för dagen och 20 minuter senare hade jag slocknat i datastolen. Jag sov i tre timmar så jag tror inte att biverkningarna hade någon effekt på mig däremot hade jag en fruktasvärd nackspärr efter att ha suttit obekvämt i en datastol och sovit =)

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2011-08-11 | 13:48:15

    Hahahahaha!! FAAIIIILLLLL :P

    DU kan väl måla dina jävla naglar iaf? Doften är rätt grym som nezeril typ :P

    Jag vill se Utflippade naglar, lätt snorgröna!!!

  • Sofie säger:
    2011-08-11 | 15:34:16
    Bloggadress: http://sofiemarlene.blogspot.com

    Hej!



    Skulle du kunna skicka din address till mig? Vad vill du ha, ett armband eller örhängen??



    Kram

    Sofie

  • pubes säger:
    2011-08-11 | 21:21:04
    Bloggadress: http://pubes.blogg.se/

    men? vad har du åkt på för sjukdom då? :O

  • pubes säger:
    2011-08-11 | 23:44:18
    Bloggadress: http://pubes.blogg.se/

    sv: hahaha jovisst kan du få bli det! ;)



    jaha, men inget "allvarligt" då med andra ord? :) men jag tänkte, eftersom du somnade bara sådär å inte har nån ork, du kanske har nån vitaminbrist, t.ex. järn?

Kommentera inlägget här: