Linneas dag

Bättre bildkvalitet

Kategori: Me



Det var några stycken som tyckte att denna sminkning blev bra och det tycker jag oxå. Jag tycker mycket om själva fotot också men det skulle ha kunnat vara bättre kvalitet. Och därför så har jag nu köpt min första systemkamera =D det tog bara sisådär två år innan jag fick tummen ur. 
Så nu är jag överlycklig. Det blev en Nikon 3100 som ingick i ett paket med två objektiv.
Nu kommer det att bli en liten övergångsperiod tills jag fattar hur man kan ta snygga bilder med den ;D

KOMMENTARER:

  • Alexandra säger:
    2011-05-30 | 08:16:55
    Bloggadress: http://alexandraandjohanna.blogg.se/

    Haha grattis :) Berätta senare hur det går med kameran, haha behöver lite tips för vilken kamera jag ska köpa :) BTW, hur blev det kunde du sminka mig uti studenten? :)

  • Alex säger:
    2011-05-30 | 19:55:37
    Bloggadress: http://alexandraandjohanna.blogg.se/

    Hmm.. Jag vet det här med tider så dåligt. jag vet att vi har fotograferingen klockan kvart i elva men jag vet inte när champangefrukosten börjar.. Är du ledig på morgonen och är det ngn tid som absolut inte passar dig på morgonen? Skulle du även kunna fixa ngt med mitt hår? (A) Kramis !!

Kommentera inlägget här: