Linneas dag

Hårinpackning

Kategori: Hår och hudvård

Igår gjorde jag en hårinpackning på mitt hår. Jag har blivit väldigt duktig på att göra dom nu för tiden, ca 2 ggr i veckan. Förut tyckte jag att det tog alldeles för lång tid och så var det så jobbigt att sitta med en handuk runt sitt kladdiga hår och vänta på att det skulle verka.

Aussie har kommit med en perfekt produkt som passar alla som inte orkar vänta =) Tre minuter skall den vara i håret och då passar det lagom att tvätta kroppen medans (man behöver inte ens gå ur duschen).

Självklart är det ju bättre att använda en inpackning som du har i håret längre, den kommer in på djupet och gör håret verkligen silkeslent. Om man har tid så kan du ha i en inpackning i håret typ 3 timmar eller hela natten även om det skulle stå på förpackningen ca 20min.

Denna använde jag igår, har blivit en favorit.
Kommentera inlägget här: