Linneas dag

Lush

Kategori: Shopping

Har länge velat fara till Luleå där närmaste Lush butiken är. Men eftersom det är 13 mil dit och jag hade inget annat att göra eller se där så har jag nu beställt från deras hemsida lush.se

Det blev en hel del men jag har kikat runt i över ett halvår och listan bli bara längre och längre så nu var det dags ;)

Första raden: Big Blue Badbomb, You Snap The Whip Bodybutter, Therapy Massage, Strawberry Feels Forever Massage, Snake Oil
Andra raden. Whoosh Jelly, Think Pink Badbomb, The Comforter Bubbelbit, Melting Marsmallow Moment Badolja, Ma Bar Bubbelbit
Tredje raden: King Of Skin Bodybutter, Jumping Juniper Schampokaka, Happy Blooming Badolja
Fjärde raden: Dreamtime Badolja, Creamy Candy Bubbelbit, Dragons Egg Badbomb, Twilight Badbomb



Jag kan återkomma med recensioner och vilka mina favoriter är om ni skulle vilja det.
Kommentera inlägget här: