Linneas dag

Dagens make-up

Kategori: Dagens make-up

Nu ska jag hoppa ner i badtunnan och förstöra sminket jag gjorde för bara några få timmar sen =)

Jag har använt mig utav:
MUS eyepencil: "Darkest shadow" (svart), "Dusty Smoke" (grå) och "Liquid" (silver)
Isadora Inliner "Satin White" (vit)
MUS M/S "Pollution" (svart)
MUS E/D "Chrome" (silvergrå)
MUS M/S "Satin" (vit)
Lösögonfransar från Ardell nr. 116




På kinderna har jag Mac Mineralize Blush "Pressed Amber" och MUS Wonder Blush "Cleopatra"
På läpparna har jag Isadoras läppenna "Plum" och Läppstift "Zinfandel"

KOMMENTARER:

  • Monica säger:
    2011-10-13 | 23:26:13

    Jäklar vad snyggt Linnea!! Kanske man kan anlita dig att sminka mig så när vi ska på bröllop i november? ;)

  • klara säger:
    2011-10-14 | 21:23:48
    Bloggadress: http://klarahe.blogg.se/

    sv; tack! :D

  • Majlo säger:
    2011-10-15 | 12:26:02

    Snyyyygggt!

    Men utväxten? Hmmmm..

    Uppdatera mera!!

    Vill ju se vad du köpte under den senaste mus klubbkvällen!

  • Beatrice säger:
    2011-10-18 | 21:24:41
    Bloggadress: http://beawall.blogg.se/

    Är lite efter här i Bloggvärlden då jag varit utan internet i typ 3-4 veckor :S



    Men GUUUUUD vilken snygg sminkning! Kan jag boka dig till våran gala/julfest med jobbet (hela Sverige) den 6e november? Hihi. Återigen, så j*vla snyggt! Om man får använda såna ord :P



    Btw vad har du fått för nytt jobb? =)

  • Evelina säger:
    2011-10-20 | 23:15:07
    Bloggadress: http://evelajjna.blogg.se/

    Snyggt, snyggt, snyggt! :)

    Just avklarat mina första D-pass, och ville bara säga tack för att du stöttat mig så himla mycket, för det har verkligen hjälpt mig idag! När det började gå trögt, så tänkte jag på all pepp från dig :) Kommer bli skittomt utan dig nu ju!

Kommentera inlägget här: