Linneas dag

Vi ser det snöar, vi ser det snöar...

Kategori: Make-up, Me

Ja, då kom vintern till slut. När den väl bestämde sig så kom den rejält. Själv sitter jag med min temugg och myser under en filt i soffan. Skönt att inte behöva ta sig ut i detta väder, det blir en innedag idag. 
 
 
 
 
Eftersom jag varit sjuk hela veckan så har jag hunnit göra lite småprojekt. Som att skruva upp några tavlor i vardagsrummet (det tog mig bara ca fyra år). Annars har jag bara vilat då jag blir väldigt slut och yr när jag anstränger mig. 
 
 
 
 
 
I brevlådan landade ett paket med produkter som jag beställt. Makeup från det engelska märket Pixi. Jag har öppnat paketet men har inte använt någon av produkterna än så jag får återkomma om det är av intresse. 
 
 
Produkterna alla från Pixi:
Endless Silky Eye Pen kit
Beauty Bronzer + Kabuki Brush - After beach glow
Eye Bright Primer
Illuminating Tint & Conceal - Nr 1 Light Glow
Tinted Brilliance Balm  - Craving Coral
 
 
Finns på Eleven.se
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Photo by E M E R E L L A säger:
    2014-03-24 | 00:18:30
    Bloggadress: http://emerella.blogg.se

    Tack för din fråga Linnea :) Svaret ligger nu uppe på bloggen så kika gärna in igen ;)

Kommentera inlägget här: