Linneas dag

Bloggning, smycke och syster

Kategori: Me

Ser att jag fortfarande har trogna läsare fastän jag inte uppdaterat bloggen mer än ett fåtal gånger senaste halvåret. Ni är så fina =)
Sedan första januari så är jag vikarierande Restaurangchef på Krysset. Eftersom jag blev befodrad och inkastad utan upplärning så har mycket att min energi och tid lagts ner på jobbet. På det personliga planet så har det också varit fullt upp, först jul, sen födelsedag, sen nyår och sedan en till födelsedag till. Men nu hoppas jag att det blir lite lugnare. Och så har Malin, min syster lovat att hon ska vara min manager när det gäller bloggningen, så om det inte dykt upp något blogginlägg på några dagar så kan ni räkna med att hon är på mig =P

Så här ser mitt nya smycke ut på min kära syster Malin

KOMMENTARER:

  • Majlo säger:
    2012-01-16 | 00:01:48

    Kunde du inte påpeka att jag var bakis åtminstone xD Jag ser ju inte klok ut!!!

Kommentera inlägget här: