Linneas dag

Brudens sminkning

Kategori: Sminkningar

Fråga: jättefina bilder! jag älskar bröllop :P fin bukett också! är det nån du känner eller jobbar du som fotograf kanske?

Svar: Jag känner inte brudparet direkt, det är en av tärnorna som jag har vuxit upp med. Så när bröllopet blev planerat så frågade hon mig om jag vill sminka bruden och tärnorna. Och så klart ville jag jättegärna det. Så då passade jag på att ta lite fina bilder oxå =D

Så då tänkte jag visa sminkningarna som jag gjorde. Så här blev Johannas (brudens) sminkning:

Ansikte:
MUS Cover All Mix
Tikei Mineral Foundation N1 och N4 blandat 50/50
MUS Blush Sand

Ögonbryn:
MUS M/S Deadly

Ögon:
Too Faced Shadow Insurance Primer
MUS M/S Charity (vitsilvrig)
MUS M/S Masai
MUS M/S Money Talks
MUS M/S Deadly
Isadora Inliner Kajal Satin white
Maybelline Masterpiece Mascara

Läppar:
Too Faced Perfect Lips
och ett läppglans från Id bare Minerals utan namn





Tärnornas sminkning kommer senare

Kommentera inlägget här: