Linneas dag

En beauty 3a

Kategori: En beauty 3a

LipGloss Bitch har dragit igång årets första En Beauty 3a och självklart hakar jag på. Den här gången handlar det om produkter som måste inhandlas inom kort alltså inte sådant som står på önskelistan utan här är det behovet som styr.



Den här kategorin är svår för mig eftersom jag köpter oftast allt jag vill ha på en gång och inhandlar förbrukningsvaror i förväg så det aldrig ska ta slut. Har fler förvaringslådor med varor som bara väntar på sin tur. Men om det ska vara någonting jag måste köpa skulle det nog vara en mascara. Den ska bytas var tredje månad och det var säkert tidig höst jag köpte min. Skrivs upp på handlarlistan nu.

Jag tror att mitt shampo förråd börjar ta slut. Jag använder mig utav Herbal Essences som har slutat säljas i butik =( tror att det kan finns på ÖB. Måste fara och kolla. Men jag är lite sugen på att prova Aussie, har hört så bra om deras inpackningar så jag vill prova. Dom finns på Rusta och Åhlens (vad jag vet).



Har suttit och funderat ett tag på en tredje sak som jag behöver men kan inte komma på någon skönhetsprodukt däremot skulle jag behöva en "smink"lampa. Ska köpa två stycken nästa gång jag far på IKEA. Hade oturen att den jag har nu gick sönder precis när jag sminkade mig en dag (det blev inte snyggt).

IKEA Musik 299kr (vet inte varför den heter musik när det är en lampa, det är ett mysterium)

KOMMENTARER:

  • Majlo säger:
    2011-01-13 | 18:07:48
    Bloggadress: http://garms.blogg.se/

    För att det ser ut som en såndär flöjt som går åt sidan, är de en blockflöjt då eller? Flöjtkunskap har aldrig vart ett ämne som fångat mig :P

Kommentera inlägget här: