Linneas dag

Höstens färger

Kategori: Kollektioner

På kläder i höst ser man mycket naturfärger men i en stark nyans alltså mörk skogsgrön, senapsgul, stark orange och vinröd. Jag har inte varit så här peppad på flera år =)
Även sminket följer samma nyanser vilket man kan se på Isadoras kollektion Forest Groove.
Förutom dessa mustiga höstfärger så är den största trenden i höst lila läppar och jag tror att läppstiftet 155 Zinfandel kommer att synas på mångas läppar i höst. Även på mina. Kommer de synas på dina också?




80 Precious Pearls


81 Cool Browns


84 Forest

Moisturizing Lipgloss: 07 Vintage Rose och 23 Zinfandel
Perfect Moisture Lipstick: 153 Bare Berry, 155 Zinfandel och 156 Mauve Rose


Wondernail Wide Brush: 642 Zinfandel, 718 Bronze Patina och 719 Forest

Det står överallt på internet att kollektionen släpps v34 men jag har redan köpt två paletter på kicks för 99kr/st ord pris 119kr. Jag kommer att gå tillbaka och köpa den sista paletten också för dessa paletter är super pigmenterade och har jättefina nyanser. Det går alldeles utmärkt att använda dom blöta också. Ska även köpa läppstiftet Zinfandel och säkert nått utav nagellacken också (ska kika lite närmare på de).
Kommentera inlägget här: