Linneas dag

Luna

Kategori: Djur

Nu när jag äntligen har fått igång min blogg tänkte jag visa några bilder på min kära kinesiska nakenhund och hur mycket hon har vuxit det senste året.

Det var denna bild på Luna som gjorde mig knäsvag, hittade henne på blocket för ca ett år sedan, dagen efter for jag ner till västerås och hälsade på. Innan jag for hem samma dag så hade jag bokat henne.






Här har hon blivit lite större och nu börjar vintern komma så det var dax för första klädesplagget.






Här är hon drygt 8 månader och nu börjar man se det kaxiga i henne med hårtoffsarna vid ansiktet.


KOMMENTARER:

  • Marie säger:

    Vad fin hon är och gudomligt söt som liten..dom är härliga dom små liven...

    Kram Mia med hund gänget

  • Uppfödaren Anne i Västerås säger:
    2009-08-17 | 18:20:26
    Bloggadress: http://www.mianjos.com

    Vilken snygg tjej Luna (Pandora) har blivit! WOW!

    Väldigt lik sin syster yster Paulina.



    Öronen reste sig till slut iaf? hihihi



    Du får gärna skicka mig foto på Luna så att jag kan lägga ut någe på hemsidan....snälla?



    Hoppas verkligen du är nöjd över henne.

    jag har fortf systern Paulina kvar boendes hos oss o här lär hon stanna.

    Mamma Daizy väntar sin andra kull nu, hoppas att det blir lika fina valpar som tidigare.....



    Sköt om er!

    Kul att du hörde av dig...krama Luna fr mamma o co



    /Anne

  • Uppfödaren Anne säger:
    2009-08-17 | 18:34:12
    Bloggadress: http://www.mianjos.com

    Hej på Er!

    Va roligt att du hör av dig.....

    Vilken snygg tjej det har blivit av Luna (Pandora)!

    WOW!

    Lik sin syster yster Paulina....

    Paulina bor kvar hos oss....

    Ser att öronen reste på sig till slut hihihi



    Du får gärna sända någon bild på Luna som jag kan lägga ut på hemsidan - snälla?



    Mamma Daizy väntar sin andra kull nu. Ska bli spännande o få se vad det blir...hoppas att det blir lika goa valpar som tidigare kull.



    Sköt om er o pussa Luna fr mamma Daizy, systern och oss



    /Anne

Kommentera inlägget här: